19/4 kl: 22:22 det är svårt att fota vildi...

img_0371 (MMS)

19/4 kl: 22:22 det är svårt att fota vildingen just nu, vill aldrig sitta still. I morse tvättade vi o hängde ut på balkongen, som det underlättade!! Sen stack vi till hans gammelfarmor, satt o mös i solen. Även om jag smörjer o smörjer med skydd 50 fick han ändå röda händer, svårt att skydda dem spec i vagnen. Sen en runda till L som flyttat precis, snack på en filt i solen. När R kom hem lämnade vi av Villiam o stack ut o rollade Glass i borstahusen sen hem. Fick ta mina gamla roller som bokstavligen föll sönder, totalknäcktes utanför dörren, Sören vad jag garvade. Får hämta andra hos pappa. Dessutom fick jag veta sommarjobbplanerna idag, sex veckor och det passade in så jag o R får tre veckors semester ihop, vilket vi aldrig får. Helt underbart. Nästa problem är dagisplats.. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: sanna

full fart på honom nu :) vad kul att ni får semester ihop och sommarjobb fixat :D

2011-04-20 @ 22:01:27
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0