23/4kl 12.30 det blev tydligen ingen text ...

img_5882 (MMS)

23/4kl 12.30 det blev tydligen ingen text igår, vi var ute i häljarp o solade hela dagen i fick lunch o middag serverat, härligt. Tog en runda till farfar oxå för lite snack.  Villiam fick värmeplidor trots han satt i skuggan, undra hur det blir i sommar? R stack iväg igår kväll på race o jag fick hyrt en film i utbyte ;) eat, pray, love, rekommenderas! Passade på att se en tjejfilm när gubben var borta. Idag har vi änsålänge städat i badat Lillen, nu ska jag hoppa in i duschen och en mysig dag har vi framför oss! Ska försöka blogga lite senare. Föressten så lägger jag ut bilden på det jag nämnde innan, förvaring i spjälsängen, helt perfekt för alla i huset att han kan roa sig lite själv på morgonen ;)


Kommentarer
Postat av: sanna

Tack för tipsen, film och förvaring :)

2011-04-23 @ 23:56:30
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0