helgen

17/4 kl: 20:45

I lördags var jag lagom trött när vi skulle upp till ett frukostkalas (ni såg bilden i förra). efteråt fick jag skjuts hem till mami då vi skulle putsa fönster, men min gamla säng kändes mer lockade så jag tog en kort powernap på två timmar innan vi satte igång ;) En god middag innan jag åkte hem och höll kväll.

Idag fick vi äntligen sålt en grej vi lagt ut på blocket, en grej mindre att ha under trappan (som är överfylld av barngrejor som måste säljas). Sen storhandling på coop och en lätt lunch på balkongen. Sen sov vi igen ;) innan vi tog en promenad. Det blev lekparken och Villiam fick sitta i sandlådan för första gången, det var en succé!



Det var roligt att känna sanden mellan fingrarna och ta sönder pappas sandkakor.



Och nu är pappa ute och rollar en runda, vi ska försöka ta det som ett träningspass på tisdag om nån kan passa Villiam, nån som känner sig manad? ;) Jädrans bra träning för rumpa och lår (och vilken "nybliven" mamma behöver inte det?).

Imorgon blire nog promenad på fm, de säger att det ska bli fint väder.. Sen träning när Villiams farmor kommer. Ska passa på att sticka ner till frissan oxå så luggen kan trimmas lite.

Nu ska jag börja med ett litet projekt jag velat göra länge.. hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0