shit..

13/4 kl: 21:55
Jag o mami åker snart till London kom jag på. Dagarna bara rusar iväg och jag tog mig i kragen och satte mig ner för att göra ett seriöst planerande. Nu har jag väldigt bra kandidater till sevärdheter, restauranger, pubar och shopping. Vi ska inte åka till London och fråga oss: Vad ska vi göra, hur kommer vi dit? ;)

Idag inhandlade jag det första plagget ur conscious collection. En oversize t-shirt med brodyr. Underbar och det enda plagget i strl 34. Imorgon släpps resten av kollektionen och då ska den lilla barnvagnsligan ner och stå utanför tio i tio. jag vill ha en tunika. jag dör om jag inte får den. nästan.
Centan var det idag ja och då blev det ännu en hoodie till lillen och ett par strumpbyxor till nästa vinter (den var rea, man kan inte planera nog).

När mami kom som barnvakt körde vi järnet på gymmet!! Fy sören det var längesen jag hade sån energi, i med iphonen och nrj på nästan högsta, på med handskarna, sen försvann jag. AJ vad jag kommer ha ont imorgon.

Apropå imorgon så säger dom att det ska bli fint väder. Jag tror inte på dom. Ska in o kolla på smhi nu. Jag behöver komma ifrån gråväders-deppet. Verkligen. Vi håller oss bara inne de dagarna och deppar ihop totalt jag och lillen. men imorgon är en ny dag! en halvsolig sådan såg jag på smhi. Det kan jag leva med.

Kommentarer
Postat av: sanna

jag har tittat på en klänning, undrar om man hinner få tag på den?



kul att åka till london :D var så längesedan jag var där och jag saknar det, haha .. en sådan levande och härlig stad :D

2011-04-13 @ 22:18:41
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Teresia

Heja solen heja solen!!



(Psst... jag har inte klippt mig. Håret la sig så och det var som klippt och skuret för ett bus. Men jag ska klippa mig i slutet på månaden. Dock ej så kort - lockarna tillåter inte det. Men du har rätt: ut med klagandet och in med verkstaden!! Hi hi)

2011-04-13 @ 23:07:52
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0