helgen

27/2 kl: 10:35

I fredags kom ogudmor J på besök, frukost o badning av Villiam. Sen kom R hem, storhandling, fika hos papi.

Mami o papi kom för middag och vi spelade kort hela kvällen, riktigt kul.


Igår storstädade vi, sen till Lund för urgod middag hos min kusin.


Idag tvätta och ikväll se Gullivers resor 3D med papi.


Villiam har varit skitrolig hela helgen. de senaste dagarna har han börjat dela med sig av sin mat, speciellt rånen. Man ber honom: får mamma smaka. Så ger han och håller i kexet tills man tagit en tugga. I går kom vi på en grej till, han vet att nappen heter nappen. Jag frågade om jag fick smaka nappen, han tog ut den ur sin mun och gav min mun. Han är generös det lilla pyret. det roliga var nu precis. Jag gick upp med honom, gjorde välling så vi kunde mysa alla tre i sängen. Jag frågade om jag fick smaka nappen. Han tog ur den, räckte den åt mig och precis när jag skulle ta den så satte han den i sin egen mun. Typ som en fint. Fan vad vi garvade. Han gjorde likadant med sin pappa. Sen drog han upp min tröja och började trumma på min mage och tyckte det var skitkul. Vi oxå. Det börjar hända lite grejor nu!

Nu ska vi alla 3 äta frukost, Villiams nya är att käka ägg med oss (: Han älskar det.


Kommentarer
Postat av: Teresia

Haha, en till bebis som älskar ägg?

2011-02-27 @ 20:23:00
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: sanna

vilken härlig helg och vad busig han är :D underbart charmig och FLÖRTIG också ;) skratt



Det var jätte mysigt och Malcom var pigg & glad hela tiden :) Så stolt! Dock var han övertrött och hade massa slem i halsen så han grät och hosta hela vägen hem :( Provade aldrig att ha han i stol satt i sin bilstol :)

2011-02-28 @ 19:46:54
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0