hm

21/2 kl: 02:45

Vad gör jag uppe nu?

.. Ett tradera bud jag måste vinna..

.. jag har problem..

Till mitt försvar vaknade Villiam o ville ha sin blöja bytt, jag hade funderat på att ställa klockan för att få denna klänningen, men struntade i det. tur man har sin PV- personliga väckarklocka. Nu sover lillen och jag hoppas ingen är så dum som mig som går upp vid denna tiden och budar på MIN klänning ;) Nu ska jag försöka somna om.

Är man one of the very special little people om man köper ett abbonemang på Bigbrother? Eller att man ens överväger det?


Kommentarer
Postat av: Lotti

Haha, det är galet vad man gör för tokigheter ibland ;) Då hoppas jag ju att du vann den också!?



Jag ska absolut ha er i tankarna om vi bestämmer oss för att göra oss av med den! :)

2011-02-21 @ 05:42:34
URL: http://yoohh.blogg.se/
Postat av: Madde

Hahaha! Kul att se att de finns fler som gör sådana saker, när jag var gravid med Alice så gjorde jag samma sak då det fanns ett set som jag bara skulle ha. Haha men jag fick den, fick du?

2011-02-21 @ 08:06:47
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0