Toker!

22/2 kl: 19:30

Villiam fixade maten hur bra som helst magen var i trim inatt. Idag har vi varit hemma, varit o handlat, Villiam fick ett par maraccas som var väldigt populära! Imed han klarade maten bra så provade jag en ny variant på köttfärssås, istället för purjo lade jag i en liten lök, en vitlöksklyfta och svart-och vitpeppar. Det smakade mycket godare än innan och snart kan han nog äta vår köttfärssås. Det är vad vi har gjort idag. Storkok på köttfärssås och på fiskgryta. Jag har stått i köket i exakt fem timmar nu.. Precis satt mig ner. så skönt.
Ska lägga upp lite nya annonser på tradera nu tänkte jag.


Imorgon är det sång på biblioteket klockan tio! Bara så ni vet ;)


för övrigt så har jag och Villiam haft en underbar dag, har garvat oss genom hela dagen. Ibland undrar jag om jag är riktigt klok..


Är han inte exakt lik Toker i Snövit??

Ni får en chans till att se likheten:



Fy fan vad vi båda garvade åt detta idag..






Kommentarer
Postat av: Teresia

En söt toker! Men ja, han är väldigt lik. Han är inte förväxlad med självaste toker? ;) Tihi

2011-02-22 @ 20:27:12
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: sanna

Jovisst är han lik :D mycket sötare än Toker ;) hihi. Vad kul att kul att han klarade maten :)

2011-02-22 @ 21:15:02
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Lotti

Haha vad söt han är!



Vi har förresten bestämt oss för att sälja av bollbanan igen. 150 kr tänkte jag mig, det var vad jag gav. Sugen?

2011-02-23 @ 07:41:37
URL: http://yoohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0