Villiam börjar gå




Detta är en video som vi tog i början av veckan gå semstern uppe i stugan. Han går flera steg själv, trillar och slår sig och sen upp direkt igen!


Update: jag försökte lägga upp en video från slutet av veckan, men den strular och vill inte.. Så jag får väl berätta istället. Nu reser han sig upp själv och går. Ibland 40 steg, ibland bara få. Men tycker det så kul varenda gång. Vet inte om jag berättat det, men det roliga var att när vi beställde denna stuga, för typ ett halvår sen så sa jag att tills dess ska Villiam gå! Men att det skulle slå så bara på några dagar hade vi ingen aning om. han är så duktig och en riktig kämpe vår lille påg (:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0