17/6 kl: 21:00 såhär trött var vår lille g...

img_3189 (MMS)

17/6 kl: 21:00 såhär trött var vår lille gullunge efter dagens flängande. Jag känner mig halvkass, varit sjukt trött de senaste dagarna. Jag hoppas att Villiam oxå varit lite halvkass för han har verkligen varit ett monster de senaste dagarna.. Skrik o gnäll för allt, uhu ge mig min söta tillbaka. Och ge mig lite kraft.. Idag åt ja o lillen goda kondisbullar, vi åt vars sin en o en halv bulle, hur orkar han? Sen drog vi till centan för R var ledig. Hittade en linne-tunika från st tropez och två par kallingar o en pyjamas på PoP till lillen. Har ni oxå noterat att hel-pyjamaser inte finns till längre än strl 86 förutom på PoP? Det som är så fint. Om ni hittat, säg till! Det blir så sörens dyrt där.. Sen drog vi till häljarp o grillade resten av dagen. Mina ögon går i kors, vad är problemet? :,( Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0