28/6 kl: 21:30 hoho vad kul det är att job...

img_2063 (MMS)

28/6 kl: 21:30 hoho vad kul det är att jobba i detta fina vädret. Efter en lång dag har jag nu kastat in handduken efter en lång välbehövlig dusch. Efter jobb, snabbt in på netto innan jag hämtade pyret hos hans farmor. Åt varma mackor innan vi stack ner för ett kvällsdopp med r:s vän. Villiam trivdes i sanden, kastade sig och busade och skrattade, precis när han tog ett djupt andetag stoppade han ner huvudet i sanden och andades in. Jag trodde inte han skulle överleva.. 20 sekunder innan han fick ner lite luft för att kunna hosta.. Panik. Sand i alla luftgångar. Usch. Men efter ett tag blev han återställd. Han älskade att bada!! Första badet nånsin i hans liv blev en succé, han ville bada hela tiden :) imorgon blir en bra dag, tog mig ledigt från jobb från lunch o R e fl så vi drar ner till stranden!! Oh så fint det ska bli!


Kommentarer
Postat av: Teresia

Vad härligt. :)

2011-06-28 @ 22:42:46
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0