full rulle!

8/6 kl: 20:20

Haha, nu kom mms-inläggen in från helgen.. De ligger i tidsordning längre ner om ni vill läsa..

Dagen har gått i ett idag. Gick till dagis med grannarna, hem, duscha, göra vid mig och städade innan jag drog till blodcentralen (ni har väl inte glömt?!). Kom dit, hon tog en blick på mig och skakade sedan på huvudet. Fick hoppa upp på en våg 49,5. Jaha. 50 kilos gränsen var att glömma. Så tackade hon mig för mitt intresse och bad mig gå.. Men innan sade hon att jag skulle komma när jag gått upp några kilo, jag sa att det kommer jag troligtvis inte att göra.. Okej sa hon, när du har fått barn då.. Jag svarade att jag precis har fått barn.. Okej, när du är äldre och lägger på dig mer. nej sa jag då och sa att min mamma ser fortfarande precis ut som jag.. Så vi sade hejdå med en tyst överenskommelse att jag aldrig skulle gå dit igen. OM jag kände mig ratad. Inte ens sjukhuset ville ha mig.. Jag ringde pappa, lite ledsen. Så föreslog han att jag skulle donera organ. jaha, vadå för organ frågade jag.. "Ja, hjärnan, den har du inte nytta av ändå". Jahapp. ännu bättre.. ;)

Med de dumpade känslorna gick jag ner på stan och tröstshoppade..



.. och kom hem med detta. Plaggen från H&M är väl OK, men plaggen från Villervalla tog lite hårdare i plånboken.. Och min hårinpackning som jag blivit beroende av var inte heller så billig.. Men jag rekommenderar den! Den gör underverk! Björn Axèn- deep conditioner.

Sen gick jag o grannen o hämtade våra pojkar och jag och Villiam fortsatte ner i stan för att möta upp T och hennes Vanessa. På vägen dit mötte jag mina gamla röda-korset medarbetare som berättade att de hade rea tre lördagar i rad i dera loppis. Så dit hade vi tänkt att gå, Villiam behöver HÖR OCH HÄPNA några sletna byxor att ha på dagis. Vi har för fina kläder här hemma för att ha på dagis. Detta konstaterade dagisfröken när hon fick ångest över de fläckar Villiam fått på sina kläder. Så jag får göra alla en tjänst o köpa 10 kr byxor ;)

Iallafall, vi satte oss med våra små monster till barn i en lekplats. De lullade runder och åt grus och vi försökte prata emellan barnens vansinnesutbrott..



Jag och sötaste Vanessa, ingen för vacker bild på mig men vanessa drar upp skönheten!



Villiam och gruset. O T i bakgrunden (nu blir du glad för denna bilden va ;) )




Villiam tar sig runt och lämnar spår efter sig, så gulligt! Vet inte om man ser på bilden men.. det var ganska kul.


Sen iväg o hittade nya möbler.. Hem, mami kom o badade lillen, vi lagade kyckling o curry och nu har jag äntligen satt mig ner.. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Teresia

Bilden bjuder jag på... ;) Och jag skrattar fortfarande högt när jag på bilden ser Villes blöjrumpe spår. Så jävla roliga alltså!!!



Ja, våra söta, rara monsther. ;)

2011-06-08 @ 20:51:18
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Annie

Låter som en härlig men intensiv dag! ;) Söta spår i sanden s

2011-06-08 @ 21:37:34
URL: http://genitore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0