Glad midsommar i efterskott!

25/6 kl: 10:30

Vår dag igår var helt underbar! Jag sitter och väntar på att fotografen från kvällen ska skicka över lite bilder, när han nu vaknar så jag kan dela med mig lite ;)

 

Men kan berätta ändå lite vad vi hittade på.

 

Runt lunch kom mami hit och då var vi klädda och fina.



Tunika från London på dagen, på kvällen hade jag klänning (samma som vid Villiams ettårsdag)



Lillen var fin i väst och slips, ett par röda byxor kom på sen med.

Vi drog ner till Borstahusen och skulle åka karuseller men på alla barnkaruseller fick ingen vuxen va med, så lillens första karusellåkning gick i stöpet. det var inget speciellt där då vi åkte vidare till Larvi för lite dans kring midsommarstången, men den var inte uppsatt än och där fanns inga folk så vi struntade i det och köpte korv, åkte hem och åt den och satt o mös istället. Vädret var inte att lita på. Vi skulle egentligen åka ner till Skanör-Falsterbo och ta en picknick där men imed vädret så bojkottade vi den mysiga idén. Jordgubbar och glass fick ner och också innan vi tog farväl av mami och drog ut till asmundtorp för fortsatt midsommarfirande. Urmysig eftermiddag/kväll med god mat och trevligt sällskap. foton kommer som sagt senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0