hoj!

21/6 kl: 23:00

Har inte så mycket att berätta om dagen.. Jag och Villiams gammelfarmor hämtade han på dagis och han är riktigt glad och pigg och har hittat sin plats på sitt dagis. När vi frågar han om han vill till dagis så nickar han och säger sitt skånska "ja!". Så det känns skönt. inget gråt vid lämning och inget gråt vid hämtning. Vi har hittat balansen nu tror jag. Mornarna är ganska roliga.. Vi går upp kvart i sex hela familjen och blir färdiga på en halvtimme, in i bilen, slänga av mig på jobb o sen lämnar R Villiam. Allt funkar galant, fast jag säger väl inte det är lillen hamnat i trotsåldern..

Iallafall, efter dagis tog vi en promenad hos djuren i karlslund och tog en fika på gläntan. Hem, gick o la mig och blev väckt av middag. Kände att jag kunde ha sovit hela natten.. ögonen ville inte öppna sig! usch vad jobbigt det är. Ikväll kom R:s bror och jag agerade svenskalärare i tre o en halvtimme, men nu har han skrivit sitt första CV!

 

Imorgon är det dagis för Villiam och tandläkarbesök (!!) för min del.. Ska försöka hinna vila upp mig lite med.

 

Jag har försökt lägga upp en video här på bloggen, efter en del klabb.. Hoppas den kommer in så jag kan fortsätta visa er lite av vår vardag (:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0