ojdå

15/6 kl: 18:10

Känner mig så hemsk när jag loggar in här och ser att det är så många som har gått in varje dag utan att jag har skrivit något. Inte snällt alls.. Så jag får väl börja dårå. Känns lite som ett tvång, inte roligt.. Vill gärna byta bloggnamn etc. När jag har ork ;)

 

Då börjar vi med helgen.. I fredags tog R:s bror, Villiams ogudfar studenten och detta skulle firas med påmpa och ståt och slutade med för mycket alkohol för de allra flesta parter.. Vi bestämde oss för att lämna Villiam hemma hos sin mormor så vi kunde lägga all vår energi på studenten och att hjälpa till.



Såhär såg jag ut under dagen..



Såhär såg min man ut efter lite öl..

Såhär såg jag o R:s bror ut efter några schnaps och lite armbrytning..

Tjohej vad kul vi hade.

Snälle papi kom o hämta oss runt midnatt och jag bestämde mig då för att fortsätta ner i stan. R bestämde sig för att stanna hemma, vilken var en jädran tur för alla inblandade ;) Ner i stan, svishade förbi kön pga en snäll kompis som var så stolt över att ha "fått in mig" ;) och ut på dansgolvet där vi träffade en gammal klasskompis och hela kvällen bestod av skratt och minnen. Vinglade hem runt halvfyra och låg hela dagen efter. Men värt va det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0