hej bloggen 2

30/3 kl: 21:00
Jag är rolig med rubriker..

Eftersom jag var så generös förrförra inlägget med bilder så blir det inga denna gången.. Har inte orkat ta några.
Här hemma är vi sjuka. Eller ja, förkylda och ont i kroppen. Eller ja, jag då med andra ord. R är oxå kass men hinner inte känna efter eftersom jobbet kräver en massa nu. Och jag. För i helgen är det kalas och jag min smarting har kommit på att vi ska vårstäda á la flyttstäd. Så nu är hela ovanvåningen klar och ikväll tog vi vardagsrummet. Vi har gått all in, och då menar jag verkligen.. Skura dörrar, element etc. roligt!

Annars har det inte hänt så mycket. jag har börjat läsa Anna Wahlgren igen, glömde bort det ett tag men får lite nya åldersrelaterade tips. Förmiddagen sov vi bort eftersom jag var kass. Lagom till vi vaknade kom farmor och tog en långpromenix med odjuret. Hemmagjorda hamburgare till middag. Villiams mormor kom för lek och bad medan vi städade. Och äntligen ikväll fick jag tummarna ur att lägga ut Villiams gamla prylar på blocket. Nu återstår det att se om de accepterar min kategorisering eller jag måste dela upp alla 8 artiklarna på olika annonser så de kan suga ut så mycket pengar som möjligt. Det är roligt att de sitter på sån makt.

Imorn ska jag ta mig i kragen och knapra lite alvedon för då ska vi ner på stan med Villiams morfar och handla resterande födelsedagspresenter till knatten. Han behöver en solhatt, strumpor och ett munspel. För eller hur kan munspel vara kul? Han har ju en massa andra instrument som han rockar järnet av just nu. Vi håller school of rock härhemma när ingen ser. Villiam spelar och jag dansar och sen skrattar vi så mycket så vi tappar andan.

Ni märker hur trött-komedisk (finns det ett ord för det?) jag är just nu va? Jag ska nog ta mitt brännande huvud och lägga mig och hälsa på kudden. ja det gör jag. So long!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Byte av penicillin kommer inte att göras. Magkrämpor kan förekomma hos dem med känsliga magar (jag tar aldrig tabletter - hints känslig mage) och rekommendationerna är yoghort och dylikt med aktiv bakteriekultur. Men det hjälper inget ändå. Får härda ut. Kör inte många knop nu.



På bilden hade jag inget smink. Hade typ aldrig det. Körde a natural. ;) Smal som en pinne har jag alltid varit. :)



Jag tror icke du har bihålsinflammation - då skulle du aldrig kunnat städa och skura och dona. Man blir paralyserad av skiten. :P Håller tummarna för att du slipper och fortsätt med nässprayen. :)

2011-03-31 @ 12:15:11
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0