Hej bloggen!

29/3 kl: 06:50


Det börjar gå längre och längre tid emellan mina blogginlägg nuförtiden.. Lätt det hade varit om de hade skaffat sig en jäkla app..

Anledningen till detta är att vi hela tiden så mycket att göra! På vardagarna är vi knappt hemma, vi cirkulerar på stan och på alla grönområden, vi träffar Villiams kompisar och går på öppna förskolan. I helgen låg tyngdpunkten på att träffa R:s släkt. I lördes var vi ute i farmor och farfars trädgård en massa, satte upp Villiams gunga och han fick känna på gräset. Men han är lite rolig, han vägrar ta sig fram utomhus ;)
Och igår jobbade jag hela dagen. Var helt slut när jag kom hem så jag gick o la mig kl sju. Därav detta tidiga uppvaket.


Lycklig eller? ;) (jag tog inte med den bilden när R klöktes ;) )


Såå. vad har då hänt den senaste veckan?

Villiam utvecklas i rasande fart och det är ständigt och jämt en massa småsaker som händer.

Han har fått humor, älskar att bli jagad och busar hela tiden, helst med Toulouse.



Gillar att dansa, han har bättre taktkänsla än nån annan i huset.

Vi har nog fått dagis och ska skola in snart

Det börjar luta mot att han bara sover en gång per dag

Han äter nästan bara vår mat, hans egen är inte intressant och vi tränar på att äta själv


Såhär ser det alltid ut när jag ska äta. Hundögon: Snäääälla mamma får jag smaka?

Länge har vi satt saker på hans huvud och då sitter han blixtstilla för att balansera denna sak. Nu försöker han själv sätta saker på huvudet, vilket är ganska svårt för hans armar är korta och hans huvud för stort ;)

Han strular vid sömnen

Han pekar överallt och vill veta vad det är

Han har börjat flörta med folk på stan

Vi har shoppat en massa kläder 86´ och till dagis, varav har han fått denna av sin morfar:



Hans bästa leksak är ett snöre..

Det har hänt en massa saker till.. Man måste börja skriva ner nu känns det som..

Just det, pappa och Villiam badade och såhär glad var knatten över det:

 

Efteråt fixade pappa frillan på Villiam, hans första frisyr! Mohikan ;)

 



Immigt hade det hunnit bli på linsen.. ;)


Kommentarer
Postat av: Madde &alice

Hur känns det med dagis plats, var har ni fått? Alice ska börja i augusti och det tycker jag bara ska bli jättekul för henne :-) ska du jobba på heltid då? Sen tycker jag att du får dela med dig av era fullspäckade dagar för jag klättrar på väggarna ibland ;-)

2011-03-29 @ 08:59:51
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/
Postat av: Teresia



Som du säger, dem utvecklas fort och det händer något hela tiden. :) Helt fantastiskt är det. :)

2011-03-30 @ 14:50:55
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: sanna

han är så söt :D var fick ni plats? :) får ses snart igen om ni kan :D kramis

2011-04-05 @ 10:29:11
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0