Kl. 17:15 Villiam lärde sig idag att drick...

img_8145 (MMS)

Kl. 17:15 Villiam lärde sig idag att dricka ur sugrör!! Det tog 30 sek sen fattade han vinken ;) han fick prova nestles frutti smoothies, den var slut efter fem min! Jag har fått ett paket med två olika smaker från buzzador och tanken är att jag ska bjuda Villiams kompisar på detta och se vad de tycker om dem. Har sju st i vardera smak så om det är någon som vill prova får ni hojta till! De är från ett år och har inget tillsatt socker, inga konserveringsämnen, färgämnen eller smaktillsatser. Villiam älskade det och inte för att göra reklam (hehe) så känns det lättare att ta med än en burk frukt till mellanmål.


Kommentarer
Postat av: Annie

Duktig gosse. :)

Mitt buzzador paket med smoothiesen ligger på macken och väntar. ;)

2011-03-29 @ 18:33:40
URL: http://genitore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0