sunny days

23/3 kl: 19:10

Snart lön! Woho, hoppas jag kan finansiera alla kläder jag har beställt från nätet plus londonresan .. i wish ;)

 

Sådär, vad har nu hänt de senaste dagarna.. I måndags kväll började vi se Black swan med mami, vågade bara se hälften så vi fortsatte med Cornelis, halva denna filmen med för sen blev vi för trötta. På tisdagskvällen såg vi klart båda filmerna ;) Helt klart sevärda, black swan var ganska rälig (klarar inte blod o sånt), Cornelis vädigt intressant men ganska deprimerande.

 

Jag kommer inte ens ihåg vad vi gjorde igår... Jovisst vaknade riktigt utvilad (Villiam har börjat klabba jättemycket på kvällarna och jag står inför två val.. Är det separationsfasen och att han behöver mig nu mer än nånsin eller är det inte rätt att trixa med våra vanliga rutiner? Det är svårt som sören att bestämma, om jag nu kör på vårt vanliga att han får somna i sin egen säng och skrika som han gjort nu i två kvällar ca en timme så kanske han blir otrygg.. eller så testar han bara just nu och om jag låter han sova i min säng alternativt vaggar honom till sömns så kommer det ta lång tid att komma tillbaka igen.. svårt det här). Utvilad var det ja.. På nätterna sover han utan att vakna och vi gick upp halvnio igår till ett strålande väder. Messade T och Fabian, ut och gick en långpromenad. Hem för mat och sen ut på promenad med L. Igår trixade jag lite med Villiams sömn, han sov inte förrän kl tre för jag tänkte att han kanske inte är trött när han ska sova och det är därför han gnäller och trotsar. Men icke, samma visa igårkväll med.

 

Idag kom S och Malcom på besök och hade med sig frukost. Kaffet var slut så jag var oxå slut innan jag fick i mig en redbull och en vaniljlatte på espressohouse. Årets första uteservering var ganska kall.. Sen promenad igen och hem till papi en sväng för en massa mys och bus. Mami kom igen o käkade middag här och fixar Villiam för sängen, skönt att få lite avlastning. Men inatt ska vi sova ensamma. Jag ska gå o lägga mig samtidigt som lillen tänkte jag. Vara riktigt utvilad. Imorgon kommer R hem, han har verkligen saknats. Har inte varit ifrån han på så här lång tid på hur länge som helst.

 

Inga bilder idag, har inte haft tid de senaste dagarna med allt flängande ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: sanna

var trevligt med en latte ute :D tack för trevlig förmiddag :D

2011-03-25 @ 09:53:38
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0