24/5 kl: 20:20 just nu ligger jag i badet ...

img_9089 (MMS)

24/5 kl: 20:20 just nu ligger jag i badet med ett  glas vin o kollar bloggar. Ensamtid.. Alltså hon kissie.. Har aldrig kollat hennes blogg innan men hennes nya kropp tar väl priset.. Helgen var underbar, lördagen åkte ett gäng ut på järavallen för Picnic, kubb o mys. På kvällen blev det lite festande med några tjejer. I söndags slängde jag ut mina grabbar så jag kunde städa i lugn i ro, sex timmar senare var allt damm bortblåst från ovanvåningen. Dagis har gått bra denna veckan. Tre timmar själv o idag var han med på lunchen, det gick galant! Han går längs med möbler nu o har lyckats ta sönder diverse saker.. Måste plocka bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0