4/5 kl 21:45 vad liten Villiam ser ut på f...

img_1305 (MMS)

4/5 kl 21:45 vad liten Villiam ser ut på förra fotot.. Jahaa det har inte hänt så mycket sen senast, försökt fixa allt runtomkring dagisplatsen, schema, inkomst etc trots har jag inte löst allt så måste (suck) hålla mig hemma 10-12 imorn o ringa kommunen. Avdelningen Villiam kom på fokuserar på musik och sång vilket inte kunde bli bättre för lillens del, det är hans passion! Har inte packat än, min hjärna har stängt av sig själv så nu ska jag lägga mig o läsa en bok o sova tidigt istället. Skjuta upp problemen till morgondagen. Härligt! Föressten är denna bilden ganska söt, Villiam ser väldigt finurlig ut, lite sådär käck :)


Kommentarer
Postat av: sanna

kul med sång och musik :) hoppas det blir bra och han ser så busig ut :) hoppas vi ses snart :) och att ni får en kul resa :D

2011-05-05 @ 10:51:44
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0