hej allihop!

12/4 kl: 19:40

De var inte igår!! Har haft en underbar resa, tänkte skriva om den och lägga in bilder lite senare när lillen har somnat, om det finns tid (: Men lägger ut en bild sålänge..


Detta var gården för modern art museum tror jag. Barn sprang runt och lekte i vattnet, och jag skulle inte va sämre!



Vi kom hem i måndags natt, i tisdags tog jag på mina nya high-waisted jeansshorts och struttade ut på stan runt lunchtid. Mötte upp mami, vi lade oss tillrätta på citadellet i några timmar med picknick och en underbart glad bebis. riktigt varmt o skönt var det. Varmare än i London, men där däremot var det en jämn värme dag som natt, så nätterna var riktigt ljumma.

Haha, det blev bara bilder där någon av oss inte tittade in i kameran ;) Men mysigt hade vi!


R kom ner i stan efter jobb och vi handlade Villiams första par "gå skor". Sören vad dyrt det är med kvalitetsskor. Men de första skorna ska ju vara rejäla.. men femhundra spänn?!



Idag skulle Villiam egentligen på inskolningen men gissa om jag fick mitt livs första migränattack.. Fy fan säger jag bara.. R fick åka hem från jobb o ta Villiam och jag har levt i sängen.. Ljud o ljuskänslig, magen har varit i uppror o mått illa. hu vad jag har tyckt synd om mig själv. Nu framåt kvällen har det blivit lite bättre men nu sitter jag med fingrarna i öronen när far o son busar. Satte in öronproppar precis, mycket bättre ;) Trodde nästan att jag hade fått en hjärnblödning i morse då hypokondrikern i mig fick liv..

Ikväll fick jag äntligen i mig något att äta och det blev Villiams favoriträtt, vilken tror ni det är? ;)



Nu ska jag lägga mig igen o hoppas att jag är bättre imorn..


Kommentarer
Postat av: Madelene & Alice

Det ser ut att ha varit en toppen resa. Vilket härligt avbrott från vardagen :-)



Det är likadana skor som Alice fick som första skor, så himla bra är dem! Hoppas ni blir lika nöjda :-)

2011-05-12 @ 21:57:08
URL: http://madelenewyrtz.blogg,se
Postat av: Kathy

Vi har också dem skorna, fast vita & det är ett köp jag inte ångrar! Lovisa har lärt sig gå skitbra med dem, innan dess vägrade hon gå med skor i princip :-)

2011-05-23 @ 10:05:55
URL: http://lovisaloppans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0