bebisdröm

Inatt drömde jag om Julian. inte om han speciellt utan det var mer att jag satt och pratade med olika personer om honom, och alla hade fått för sig att han skulle heta Sebastian. Jag försökte förklara för dom att det var en Julian i magen, och inte Sebastian, men ingen trodde på mig. Funderade över drömmen i morse, den kanske ville säga mig något? Ska vi sätta in Sebastian som ett mellannamn? Julian Sebastian Milton? Det klingar inte.. eller? Ska prata med R om det när han kommer hem..





Kommentarer
Postat av: mamma

Absolut, du fick Lina efter en vers / kort vi fick på BB, strax efter du kom till världen. Hade inte tänkt på Lina eftersom vi absolut inte trodde att du skulle bli blond. En Lina ska vara blond eller? puss

2009-12-22 @ 20:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0