illamående

Mådde mycket, mycket bättre i morse. Men vid nio tiden blev det värre.. Kallsvettningar, yrsel, illamående. Låg på golvet i vardagsrummet innan jag kunde ta mig upp till soffan, snabbt in på toa för att spy (?) (första kräkningen under graviditeten) sen var jag så mör och illamåendet så överväldigande så jag fick gå o lägga mig.
Vaknade ett par timmar senare och kände fortfarande yrsel och matthet i kroppen, sitter nu och försöker jobba. Fan vad jag kämpar på här hemma. Ska verkligen försöka ta mig ut i eftermiddag till jobb. Pallar inte att vara så begränsad. Ska försöka men har R som backup om det kommer över mig igen.. Måste försöka få i mig någon mat, vågar nästan inte, gissar på att det kommer upp igen. Ge mig kraft!


Kommentarer
Postat av: Helena

Fy vad hemskt det låter gumman:(

2009-12-09 @ 14:23:28
Postat av: Jennie

Det är inte alls kul att höra att du mår så pass dåligt. Hoppas du mår bättre snart. Kämpa på! Tänker på dig.

2009-12-10 @ 15:49:55
URL: http://jennieahlberg.blogg.se/
Postat av: Moster Madde

Har du inte fått någon bättre kontakt på MVC som du kan snacka med, få lite stöd och tröst av. Det kan inte stämma att du skall behöva ha det så här.

Pratade just med Eva om att jag kommer ner en sväng innan nyår. Skall bli jätte kul att träffa dig. Kram Madelen

2009-12-10 @ 22:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0