Jobb imorn!

Ska äntligen börja jobba igen! Ska bli riktigt, riktigt kul att ha något att göra. Mina väldigt snälla handledare har gått med på att jag ska jobba utifrån min egen kapacitet och under de dagar jag orkar. Perfekt. Så jag ska in till Lund vid tio imorgon och gå genom (troligtvis) den meterlånga inkorgen..

Jag och R tog en promenad ner till stranden när han kom hem från jobb. Väldigt kallt, men med två par byxor, mössa, vantar, halsduk och tjockejackan blev det en underbar promenad. Så skönt!

Ska strax äta lite fiskgratäng, inte för att jag är så hungrig, men ändå.

Har även bestämt mig för att vi ska byta BM. Ska träffa kuratorn på torsdag så hon kan troligtvis hjälpa mig med det. Pratade med mami om det och hon tyckte oxå att vi skulle göra det. Både hon och M har haft en jättebra BM som jag ska fråga om jag kan byta till. Ganska kul att ha samma BM som när jag låg i magen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0