Jobbjobb.. och kvällen!

Har hållt på o jobbat hela dagen. Bland annat småuppgifter men även en uppfräschning och uppdatering på Move It bloggen som jag administrerar. Om ni är intresserade hittar ni den här: [email protected] Börjar bli riktigt nöjd med den, men man kan hela tiden sitta och fixa o trixa med den. Det som är så kul med blogspot! Gillar inte blogg.se alls längre..

Ska uppdatera en blogg på IM:s hemsida, sen ska jag ta uti med tvätthögen som R tog upp i morse. Sen ska jag slänga mig i duschen innan vi ska ner på stan.

Det ska bli mysigt o lulla runt i ett mörkt Landskrona med alla de julpynt som lyser upp i skyltfönsterna.. Ska handla en liten inflyttningspresent till kusin, eftersom vi har blivit bjudna på middag där imorgon. Tänkte även försöka hitta små julklappar tll julklappsspelet som är ett måste varje jul! Det ska helst vara något fånigt men ändå funktionellt.. Sen blir de väl en fika på espresso house innan vi drar oss hemåt för att laga fredagsmiddagen!

Uppdatering för magen: Livmodern har strejkat idag, ömmat och dragit ihop sig en massa. Man blir lite orolig, Julian måste ju stanna där ett tag till! Armarna är för övrigt avdomnade med, det blir väl bättre när jag slutar sitta i soffan med laptopen på magen och axlarna uppdragna.. Blodcirkulationen funkar inte riktigt längre. Och Julian sparkar på som vanligt där inne. Visar att han lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0