just nu..

Ligger jag och klappar Julian på ryggen.. eller om det är rumpan? Han verkar gilla det, trycker ut den så mycket han kan för att känna mina klappningar. Kan du inte komma ut nu min älskade? Vill hålla dig i famnen och berätta hur mycket vi älskar dig och hur mycket du fyller ut våra liv. För det börjar du verkligen göra. jag börjar känna lycka nu. Är det för att allt runt omkring har löst sig och nu är det bara du och jag, bara magen som är lite ivägen sådär.

Sitter i soffan och väntar på att R ska gå upp. Funderar på att börja rimma lite på paketena som ligger under granen. Slänger in ett foto på den!

Det börjar bli många paket därinunder. Antar att det blir mer efter mami och papi varit här och slängt av sina ;)

Jag sitter oxå och laddar inför dagens agenda - storstädning och Toulouses julbad. Hon berhöver verkligen bada, även om hon inte håller med mig. Jag lägger in en "before" bath bild:


Snart är hennes päls puffig och luktar gott samt har en röd rosett runt halsen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0