Noll inspiration

Ber om ursäkt för mitt bristande skrivande under några dagar! har inte haft någon inspiration över huvudtaget, allt har gått i snigelfart och all motivation jag haft har gått till jobbet.
Då har man klarat en vecka till, det ska firas! Blev intervjuad idag via telefon för tidningen city, så håll utkik! Det handlar om mitt engagemang i det ideella arbetet här i Landskrona för IM. Man kan kanske hitta det på citys hemsida med. Men artikeln kommer tidigast ut i mitten av nästa vecka.

Jag var hos kuratorn igår på MVC. SÅ skönt det kändes! Ska fortsätta gå där en gång i veckan och snart ska R oxå följa med. Det kommer bli en blandning av att hitta mina känslor, hitta min plats till en liten föräldrakurs (som tyvärr är inställd pga svininfluensan) så att R och jag är så förberedda som möjligt inför vad som komma skall.

Har precis kommit ut ur duschen, tog mig tid till en riktigt spabehandling - peeling, ansikte och kropp, hårinpackning och en riktigt insmorjning av kroppen. Sitter och myser i min mjuka morgonrock nu (: Varmt och gott.

Ikväll bjuder R:s föräldrar på julmiddag (utan julmat, var det bestämt!) det blir en ryggbiff på planka för min del. Det ska faktiskt bli mysigt även om det suger till i magen varje gång vi ska iväg på något sådant.. Men det håller på att bli bättre.

Denna helgen fylls av en massa möten och myspysmiddagar. Kommer att berätta för er senare (:

Just det - jag och min håriga dottri (katten) har verkligen bondat den sista tiden. Hon ligger ständigt bredvid mig och myser och är glad för all uppmärksamhet jag ger henne nu när vi är hemma hela dagarna.




Kommentarer
Postat av: mamma

En Skön dag! Det behöver du. Puss

2009-12-11 @ 20:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0