Nu

Nu är jag faktiskt trött på alla julgrejor och tomtar överallt. Ska sätta igång och städa med den nya dammsugaren tänkte jag. Tänkte oxå ta bort all julpynt förutom granen och ljusena. Granen hänger nog inte med till efter nyår.. Det är bara deprimerande att ha kvar allt. Fånleendet från alla tomtar, vet de verkligen om att de ska stoppas ner i en låda och inte tas fram förrän om ett år? Tror jag knappt, för om jag hade vetat hade jag inte haft det leendet..

Känner för att "boa" lite. Ska oxå se om jag kan fixa bland mitt smink (pust, har bävat inför denna dagen). Sen när R kommer hem från träningen ska vi sätta upp fina "tavlor" eller bokstäver som ska sitta i köket som vi fick från mami. Det är den sista touchen på köket, sen är den fulländad! Ska bara försöka hitta en diskmaskin med som papi har betalat i julklapp..

Sen ska vi hem till mami och bli bjudna på pytt i panna med det överblivna från julskinkan, mums!

Jag slänger in en "riktig" bild på den fårskinnsfällen vi/Julian fick från mami:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0