På väg till MVC

Då är vi på väg till MVC. Är såå trött, somnade ganska sent igår och har inte fått äta sen tolv i morse. Maten är inte så farligt, men drickat är, jag som dricker så otroligt mycket under natten och morgonen. Märkte att jag faktiskt hade gått upp inatt o druckit.. Man kan ju inte göra något åt det sålänge jag sov, eller hur? ;) Ska göra glukosbelastning, se om jag har fåt graviditetsdiabetes. Tror knappast det själv, tog mitt blodsocker igår och det låg perfekt till. Det tråkiga är att vi måste sitta o vänta i ca 2 timmar på provresultatet, UTAN mat eller dricka. suck. Sen ska vi iväg snabbt o käka något för klockan 11 väntar kuratorn. Vi kommer sitta på sjukhus halva dagen och jag är inte så sugen på det just nu. Vill mest krypa under täcket igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0