pysseldag

Solen skiner utanför fönstret och snön gnistrar.. Vaknade tidigt i morse för att ta upp den kilovis tvätt som hängt i torkrummet över natten. R bar upp det och jag hängde och vek ihop allt. Vilken tid det tog! Jag bäddade Julians crib och i rena farten bestämde jag mig för att rensa ut i garderoben (igen). har blivit så trött på alla de fina, små kläder som gapar mot mig varje gång jag ska välja.. Stoppade undan allt och kvar hänger några par jeans och en massa tunikor som jag fortfarande går i. Hängde även upp lite av Julians kläder som är extra fina (:
Tog ett par bilder på Julians nybäddade Pingu säng som jag lovade igår:





Så nu har vi en sovplats till lilla knyttet. Nu har vi någonstans han kan vara om han får för sig att titta ut. Känns tryggt. Men han ska ju stanna i magen länge, länge till..

Efter klädstöket däckade jag på soffan.. Har precis käkat grovt bröd med ägg på och tittar på förlossningskliniken.

Ska strax sätta igång med lite pyssel, vi köpte de sista träbokstäverna igår så de ska målas vita innan de ska sättas upp i bebirummet. Fast det behövs lite färg på väggarna innan dess med.. Ska nog sticka iväg ikväll och handla färgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0