upp i julottan

mornin' allihopa i en tidig julotta. Gårdagen var inte min höjdpunkt på veckan om vi säger så. En förkylning på gång samt allt annat lämnade mig helt utslagen i soffan hela dagen. Orkade knappt upp för att äta. Jobbet var svårt att hinna med, förhoppningsvis tar jag igen det idag, lite nu på morgonen. Försökte gå o lägga mig tidigt igår för att orka med denna dagen, fast hela natten har jag bara legat o vridit o vändit på mig. Magen har gjort ont, varit törstig, R har pratat och jävlats med mig i sömnen.. Så när jag var vaken när klockan ringde 0600, gick in på toa och ser ett par nyskulpterade ringar under ögonen, undrar jag hur jag ska palla dagen.

Dessutom är det någon som har gått och skruvat ner alla element i lägenheten, ett enda har varit igång inatt och det är endast för det inte går att stänga av.. Det är säkert 17c i hela lgh, brr.. Vi kunde inte hålla ute frysgraderna inatt. Sitter fullt påklädd o hittrar.. Nu ska jag koka mig lite gröt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0