utbrott

Idag hände en rolig sak. Var jättepigg i morse, gick upp med pigga steg och kände att världen låg för mina fötter. MEN detta vände snabbt. Den julmorgon jag hade hoppats på slutade i ett utbrott från min del vilket i sin tur medförde en puls som absolut inte ville sakta ner. Fick lägga mig och vila en timme innan den sjönk. Då funderade jag lite över hur dåliga hormoner jag överför till Julian varje gång jag får mina rasbrott. Han blir stressad pojkstackarn. Så nu kommer jag införa en ny regel. Ingen pratar med mig idag, för jag känner att avgrunden är nära..


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Förlåt men du skänkte ett leende där, den sista kommentaren ska jag kommendera till Fredrik när jag blir arg nästa gång!

2009-12-19 @ 23:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0