ännu en morgon..

ännu en trött, ledsen, ångestfylld morgon. Hatar det. ge mig ledighet nu.. Gick ändå o la mig vid 21:00 igår, men det räcker tydligen inte.. Jag tror att det mestadels handlar om att jag lägger ner min själ i arbetet just nu, men jag vill egentligen göra det på graviditeten.

Gårdagen var ganska mysig efter jobb, tog en fika med mami och R och sen åkte vi ut i Glumslöv för att titta på en ilva-hylla. Riktigt fin så vi tog den (: Hämtas på torsdag. Äntligen ska vi få lite ordning i röran..

Dessutom funderar jag starkt på att flytta bloggen till blogspot istället, verkar vara mycket mer lätthanterligt. Är det någon som har en kommentar till detta? Vilket är bäst? blogg.se eller blogspot.com?

Nu måste jag skynda mig till jobb..


Svar till kommentarer:

Nettan:
Ja, jättegärna, hade varit kul (: Tyvärr har jag inte tid med msn längre så jag skickar iväg ett mail till dig när tillfälle ges! Kul att du hörde av dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0