babyshopping!

Har alltid haft tankar om min graviditet ex.
- ..När jag blir gravid ska jag käka en massa bra grejor, grönsaker och en välbalanserad måltid tre gånger om dagen.. Done? Nej
-
.. När jag blir gravid ska jag träna en massa bra grejor, ex simma, yoga.. Done? Nej
-
.. När jag är gravid ska jag bara mysa i soffan framför en massa serieboxar.. Done? Nej
-
.. När jag är gravid ska jag handla en massa söta bebiprylar på nätet.. Done? Nej


Så nu har faktiskt några saker gått i uppfyllese, har handlat lite prylar (: OCH ska planera in ett besök til badet i helgen. OM jag vill visa mig i bikini? :S

Köpt från barnplatsen.se, efter lite efterforskning såg jag att mycket av deras produkter är billigare än andra nätbutiker.

Handlat:

Gravidyoga, dvd - 1 st á 259,00kr


Ska bli riktigt skönt att börja träna både fysiskt och mentalt..


Babyhängmatta (Orange) - 1 st á 249,00kr


Köpte denna i färgen orange, fanns tyvärr inte
vit eller beige på lagret som jag först ville ha.
Ser inte detta underbart mysigt ut? Hängmattan
är bra för bebisar mellan 0-6 månader då de får
underlaget format efter deras kropp och efter
dess ryggkrök. Det underlättar även för att barnet
inte vänder sig om på mage utan uppsikt.
Hoppas bara Julian gillar att ligga på rygg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0