blogg från jobb

Bloggar från jobb nu. Tänkte att jag skulle försöka mig på ett lite mer positivare inlägg då mornarna är ångestfyllda.
Mår ganska bra på jobbet när jag väl har kommit dit och trivs väldigt bra, det är bara mornarna som är hemska. Vaknar med ont i magen o ryggen, fortfarande inte utsövd.. det kan bli lite ångestladdat.

Det är fullt upp här på kontoret, väldigt roligt med en massa olika arbetsuppgifter. Håller just nu på att organisera upp en klimatförmiddag som IM håller i, läs om det här: http://www.manniskohjalp.se/sv/Om-IM/Kampanjer-teman-samarbetsprojekt-natverk/Klimatsteget/Klimatformiddag-med-IM/ och passa på att komma om ni är i Skånetrakterna, debatterna blir nog jädrans intressanta.

Igår träffade vi en jättesöt treårig Leon. Jag är som sagt överförtjust i namnet och R ändrade helt plötsligt inställning när han träffade en kul liten prick som hade namnet. Nu vill R helt plötsligt att vårt lilla knytte ska heta Leon. Jag har redan personfierat bebis med Julian, men Leon är väl sött?
Vad tycker ni? Julian eller Leon?

Jag är sugen på namnet Julian Leon Milton istället, så blir vi alla nöjda, det låter som någon fransk greve ;)

Har bestämt mig för att flytta bloggen till blogspot istället. Kommer förhoppningsvis att få tid över till att lägga över alla inlägg på den nya och sedan vifta till i denna bloggen om bytet. Så håll ögonen öppna!

I helgen ska jag åka iväg till Gbg:s skärgård med jobb. Vi ska ha läger/utbildning/forum om ungdomsverksamheten. Ska faktiskt bli skitkul, det enda negativa är att det alltid är lite omständigt att resa, inte sova i sin egen säng eller inte ha de rätta faciliteterna. Men det ska väl gå!

Blev en massa info om den kommande veckan i detta inlägget.. Måste väl skriva oxå att lillkillen sprattlar runder där i magen för fulla muggar, hela tiden. underbart




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Leon tycker jag är finast :)

2009-11-04 @ 15:51:42
Postat av: Pappis

Godmorgon :)

Om jag fick välja så hade jag tagit Leon för det namnet säger man utan att känna behov av ett smeknamn.

Julian hade lätt blivit "Julle".

Ps: Ring mig när du kan ikväll Em angående morgondagen.

2009-11-05 @ 07:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0