då blev det kvällen

Färgningen tog en del tid.. det blev helt OK, trodde att det skulle bli lite bättre (jag skyller inte på dig mami utan på den dåliga mössan som inte passar ett stort huvud) så färgen kom inte riktigt ner i botten.

Sov en stund innan R kom hem och sen åt vi lite och har myst framför tvn. Vi har suttit och förundrats över hur starkt Julian sparkar, det ser ut som han vill bryta sig ut. Man ser en liten hand eller fot sticka fram och när han bestämmer sig för att göra kullerbyttor rör sig magen hit och dit.

Imorgon ska jag försöka komma loss o fixa lite här hemma, tänkte även ta mig till kvantum (om jag orkar) eftersom där finns ett paket som ligger o väntar på mig! Kan det vara bebiskläderna från Laredoute?

Kan det inte bli fint väder snart? antalet soltimmar kan ju inte överstiga 20 denna månaden.. Tycker faktiskt att solen ska bestämma sig för att komma fram så jag får lite mer motivation att gå ut o promenera.

Men jag gick hem och och från mamma idag. Dit var lite problematiskt, gick i snigelfart, hjärnan sade till kroppen att skynda på, men den lydde inte. Slängde mig i soffan när jag kom dit.. Hemfärden gick mycket bättre. Det känns skönt att man fått lite motion idag.

Föressten, tack för era fina kommentarer om lägenheten (: Jag kommer lägga ut lite fler bilder allteftersom vi blir färdiga och jag blir nöjd med de olika rummen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

rekomenderar en slingmössa frn frisören! kostar inte mer än en hundralapp och varar i åratal! Kanon.

2009-11-26 @ 01:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0