Dagens gravidtips + kommentarsvar

Som gravid får man olika cravings (och då menar jag inte endast på mat), en grej som jag har hört och märkt även av andra är att man blir så otroligt rastlös som ombildas till en otrolig kreativitet. Ex. hur länge sedan var det som man verkligen tyckte om att måla?

Så mitt dagens tips till gravida är att: för att få ut sin kreativitet, köp hem billiga prylar på secondhand som sedan kan målas om,  (göras om) till sjukt fina och personliga grejor. Köpte ramar som jag nu har, efter många svordomar och timmar, äntligen fått antikbetsade.. Sjukt snyggt (:

Jag menar, något måste man ju hitta på för att kompensera för de uteslutna bakissöndagarna..


Föressten så sitter jag nu här vid barbordet och kan inte sluta garva.. R och katten far runt i hela lägenheten.. Jag undrar visst vem som har roligast.. R jagar Toulouse som har svårt att få grepp om trägolvet, ser ut som scooby doo (: dessutom testar hon sina nya Matrix trick, i farten springer hon på väggar, bak på soffryggen och i sitt språng tar hon sats och lägger sig platt precis innan hon kommer fram till soffan för att kasa under lätt.. Jag undrar vilka actionfilmer hon sitter o tittar på när vi e på jobbet.. Hon är rolig hon, lilla kisemis.



Kommentarsvar:

Anonym:
Om spaet: Varbergs statshotell och Asia Spa, spaet ligger som penthouse på hotellet.

Mimmi: Vad söt du är, ja magen växer i rasande fart nuförtiden.. Ska de aldrig ta slut? Jättegärna, du får gärna komma hit, vi bor ju trots allt bara nån timme ifrån varann. We´ll keep in touch!

Morfar: Vi längtar alla efter den dagen.. det känns nästan som han försöker bryta sig ut med alla sparkar han ger ifrån sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0