gamla minnen..

Har gjort något som har stått på min lista i flera år: Framkallat mina bilder. Det blev ca 250 st. Allt från gymnasietiden plus lite efteråt. vad dåligt man fotar nu för tiden. Ska börja göra det lite mer så man har minnen men även lite nytagna bilder att lägga ut här (: Här är några fina bilder samt bilder som betyder något för mig:

                    
L och J, fina vänner på
min 19-årsdag (:









Mitt fina hårsvall
sommaren -07


Min och papis fina fule-bilder
som alltid producerades vid
fester ;)


Gymnasiefesterna..


Karnevalerna


Turkietresan -07 istället
för studentbalen

Studenten:

                               
Jag och M på                       Jag och S på champagne-           Student!
champagnefrukost               champagnefrukost


Julen 08 - då vi samlade min och R familj för att fira tsm 

     
Julfin                                 R och Toulouse


Älskling

          
Nyår 07-08                            Nyår 08-09


Och..


Egypten -09 Denna bild påminner mig om
drinkarna, den nya vänskapen, värmen,
och den sköna känslan att ligga i en solstol
efter ett dopp med en kall öl i handen..
mm, ge mig.

 


 

Svar på kommentarer:

Mimmi om svininfluensan:
Tack för tipsen, pratade med en kvinna på vårdcentralen som var väldigt disträ och sade att jag fick göra hur jag själv kände för hon kunde inte rekommendera något. Blev lite irriterad för den enda jag ville få veta var om de senaste rönen. Sedan ringde jag den internationella stödtelefonen för svininfluensan. Han rekommenderade att jag skulle ta den och han sade att vid alla kliniska tester så skadas inte barnet av vaccinet. Det kändes ganska skönt att höra och känns som det är avgörande. Däremot diskuterade jag möjligheten imed att inga barn har fötts med vaccinet i kroppen än, iaf inte de barn som är i samma vecka som mig. Det känns som vissa veckor borde vara mer riskabla. Men jag tror jag har bestämt mig för att ta den. för att undvika sjukhusbesök i onödan..

Pappa: Tack, vad söt du är (: Gillade den första bilden mest, apan som ser ut som en liten gubbe ;)



Kommentarer
Postat av: Pappis

Jag kan inte se bilderna. Har du ett annat format på dom än tidigare bilder som gör att det bara syns ett rött X?

2009-11-09 @ 18:19:28
Postat av: Mirre

Åh, jag som vill se bilderna, men ser inget! :(

2009-11-10 @ 13:59:05
URL: http://honungsflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0