Kvällen

Vi fick babysittern! Den va lite smutsig (blir chockad varje gång eftersom jag själv tvättar allt så noga innan jag säljer) men det är inget som inte går bort. Ska rengöra den imorgon. Är jättenöjd, den var mycket bättre i verkligheten. En massa olika inställningar, tror verkligen den kommer att komma till användning.

Hämtade även ut bebikläderna från posten från laredoute. Så gulligt! Lade in bilder tidigare när jag beställde, ett par stickade gråa hängslebyxor och en vit farfarströja. Julian kommer att bli så fin!

Vi har spenderat kvällen hos svärföräldrarna. Det gick faktiskt mycket bättre än väntat, hade riktigt kul! (:

.. Apropå.. att jag känner mig klumpig och tjock nu.. Kolla in generation fett istället på trean. shit, jag är en fluga i jämförelse ;) måste vara riktigt tungt att bära runt på alla de 250 kilona.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0