morgonångest

igen! Då undrar ni säkert.. en lördag? Då ska allt vara bra! Jovisst säkert. Inte efter en övertidsstress dag igår, där jag skulle arrangera ett event men alla de förberedelser och samtal jag haft med medverkande gjorde ingen nytta, för inget var fixat när vi kom dit igår. Så gårdagen präglades av att instruera vaktmästaren (som jag gjort fyra ggr tidigare) instruera teknikern så allt fungerade, instruera volontärgänget samtidigt som alla catering o annant skulle komma upp. Så det blev en stressig dag igår med övertid.

Kom hem och var självklart helt slut, låg o slöade vid tvn tills jag däckade.. Det blev ingen packning igår så ställde klockan på tidigt i morse. Det behövers inte, vi fick ett samtal klockan 4 o sen kunde jag inte somna om. Hemska morgon. Ska iväg till Gbg om ett par timmar, så ska sätta igång med packning o annat nu.
Behöver jag säga att jag vill stanna hemma?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Å segt, glöm inte att ta hand om dig själv lite extra emellanåt och inte bara stressa och stressa :) Kram från Mimmi och vovven Max

2009-11-07 @ 13:13:58
URL: http://mimmisteen.blogg.se/
Postat av: Jennie Adawi

Kan tänka mig att du är trött, men det är ju helt fantastiskt att du och R ska få en son. Grattis!

2009-11-08 @ 17:52:11
URL: http://adawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0