sovmorgon

Det blev en lång sovmorgon idag. Skönt! Förstår inte hur jag kan sova så djupt när byggarbetarna lägger asfalt utanför.. Jag bero på den lätta sömnen inatt Vaknade hur många gånger som helst och hade ont i magen och drömde konstiga drömmar. Bland annat om ett rymdskepp som skulle ta mig med sig för jag var gravid och skulle föra mänskligheten vidare. Hm, skumt .

På dagens schema.. Ska plocka lite här hemma (om jag orkar) och förhoppningsvis åka ut till stationen och hämta paketet som jag pratade om igår. Det känns verkligen som man har ett betydelsefullt och innehålleserikt liv. Helt galet.

Just det, kom på att jag hade ganska svårt för att somna inatt med. Julian gjorde kullerbyttor och tryckte på magen på ett sätt han aldrig gjort förut. bland undrar jag om han är förbannad, det kan bara vara agression som driver de starka rörelserna.. När jag ligger på sidan så lägger han sig på ett sätt så att antingen armarna eller benen ligger vid sidan om mina magmuskler. När han sparkar då känns det helt overkligt. Fick en hand eller fot i min hand hela kvällen igår, det kändes som vi höll hand, jag kunde nästan trycka till hans lilla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0