vyssan lull..

Åkte hem tidigare från jobb idag, väldigt skönt. Haft en massa att förbereda nu inför morgondagens debatt.. Dessutom blev jag intervjuad, kommer ut på nätet om nån månad, ska länka det här då (:

Kom hem, lade mig i sängen ett par minuter och fick sammandragningar! hela magen krympte ihop och livmodern var hård som sten. magen blev helt platt uppifrån ner till naveln. Och jag såg Julians kropp genom min mage. såg ryggen och rumpan ligga till vänster. Blev livrädd, sådan konstig känsla!

Börjad inpulsivt klappa magen och sjunga. och tänk, efter några minuter blev magen som vanligt igen. Fortsatte sjunga så nu har jag gått runt ett tag och sjungt Vyssan lull, Vem kan segla förutan vind och Stilla natt. Både Julian och jag blev direkt lugnare..

Nu känner jag mig riktigt som en mysmamma, i mjuk morgonrock går jag runt och gungar och sjunger för oss (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0