14+0

Ska försöka hinna med att uppdatera magbilder och känslor, MVCer som hänt tidigare, men gör det efter hand.
Idag går vi in i vecka 14, tycker faktiskt inte att tiden går så snabbt, det blir lätt så intensivt.
Praktiserar just nu, vilket gör det lite lättare att koppla bort alla känslor och längtan, men hinner inte med så mycket annat. Hinner inte liksom med att må dåligt eller känna mig gravid för det är så mycket som ska göras på vardagarna.

Vi tog en lugn helg istället, för att återhämta oss och falla tillbaka till att bara vara. Har spenderat mycket av tiden i sängen med älsk, legat och tittat på magen som har växt något otroligt de senaste dagarna.
Jag ute och promenerade i lördags, hade för första gången inte någon bylsig tröja på mig. Blickarna riktades självklart till min mage. Är hon gravid, eller är hon svullen?
Ibland skrämmer det mig, men jag har mer och mer börjat älska den lilla bulan (som R kallar den för).
Försöker stressa ner och känna av mig själv mer nu, helgen har varit efterlängtad. Har märkt att jag inte kan låta bli att hålla på magen då och då, utan att märka av det själv.

R överraskade mig idag med en tidning för gravida, så gulligt! Började nästan gråta (jävla hormoner rubbar det ständigt, alla ser vad man känner).

Är sugen på något, men vet inte vad.. ovanligt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0