Ge mig helg!

Fullständigt utpumpad efter flera föreläsningar och ett ständigt flin på läpparna för att vara så representabel som möjligt under träffen idag. uschiamej, ge mig helg, nu! Hur ska jag orka en dag till?
Men till något mycket trevligare - inte bara blev jag aningens uttråkad idag utan min mage levde nämligen sitt eget liv. Den passade på att kurra precis när alla satt knäpptysta ca en gång i minuten, trevligt? Nej. Gaser? Ja. graviditetens baksidor.. 

Tråkiga inlägg jag skriver när jag jobbar, det blir inte så mycket roligt som händer då eller värst mycket kreativitet heller. Nu måste jag leka lite med Toulouse, som skriker för fullt på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0