Good morning, isn´t it?

Började jobba heltid igår.. puh. (För alla er som inte vet är det inget jobb, utan en praktikplats som jag ska vara på denna terminen som ingår i min högskoleutbilding).
Det gick faktiskt mycket bra igår, var pigg o glad, åt mycket under hela dagen, kan bero på det.. På förmiddagen förberedelser för ett möte o sen träffa äldre medlemmar där föreläsning och mat ingick. På eftermiddagen blev det kontorsarbete.
Jag jag måste bara nämna, kollektivtrafik.. Vi borde bojkotta hela den föreställningen om att det ska vara "lättare, smidigare och mer ekonomiskare" (finns det ngt ord som heter det?).. Visst, miljövänligare är det, men det är ändå allt. Är lite bitter på gårdagens hemresa då Skånetrafiken av någon anledning hade valt att korta ner tåget till hälften under rusningstid. Blev nästan nertrampad på väg in och har aldrig varit med om liknande trängsel som uppstod inne på tåget. Satan. Tåget hade lika gärna kunnat utebli. Mest synd var det om en liten två årig pojke i barnvagn som fick panik för det var så mycket folk..

Iallafall, när jag väl kom hem.. Så blev de mat, lite tv o sängen innan halv åtta vilket resulterade i att jag vaknade halv fem i morse.. Gissa om jag är pigg nu, men vill inte veta hur jag mår kl fem i eftermiddag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0