helgen änsålänge

Fredagens jobb gick faktiskt ovanligt bra, pigg och glad som tusan. Träffade en kär vän över en fika efter jobb, det var nästan ett år sedan vi sågs till, massa saker att prata om (: Sen blev de myskväll för mig o R. Handlade en riktigt mysig morgonrock med kvalité bebifilt, kan riktigt se mig själv bli en mysmamma i morgonrock ;)

Gårdagen innehöll shopping, shopping o shopping! Min "halvsyrra" har precis fyllt 12 och det blev kalastider för hela slanten. Lite bortskämd fick hon peka ut precis vad hon ville ha (smycken, parfym o märkestrosor), varför fick inte jag sånt när jag var i hennes ålder?! Tyvärr är det nog mer hets nu om inneoutegrejor än när jag var så ung.. Men jag kunde tydligen inte gå på stan utan att hitta något heller.. Handlade välbehövt smink och äntligen, äntligen hittade jag ett par skor! Har varit ute efter en viss modell i flera månader, och det är inte så att modellen är omodern utan mina fötter är så jädrans smala och har 36 1/2 i skostorlek (vilket inte finns nuförtiden) så handla skor är inge roligt längre.. Men äntligen! Ett par sthlm DG blev det från Håkanssons, fina, bra kvalité och prisvärda var det sagt:


Liknande dessa, minus silvret plus snyggare logo.

Kvällen bjöd in till familjespel och godisätande, perfekt (om jag inte hade varit så trött, ständigt, med dåligt tålamod, ännu en sak jag skyller på graviditeten)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, såna skor har jag också köpt :) Så härliga!

2009-09-27 @ 14:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0