jobb + möbelinhandling + packning

Puh, jag går på övertid, hela tiden känns det som. Satsar 110 % på jobbet vilket vanligtvis medför sömn alla timmar under dygnet förutom de jag är på jobb. Men nu helt plötsligt så ska vi ju flytta vilket medför packning, möbelinhandling, städning och försäljning av gamla möbler.. Går verkligen på övertid just nu! Kände att jag var lite överansträngd när magen började göra konstiga sammandragningar... Drog mig därmed tillbaka till soffan och viftade den vita flaggan för idag.. natti



För att svara på ett kommentarinlägg:

Anonym
om Vi har valt barnvagn!:
Så fin den är! Vilka sidor online rekomenderar du att man ska titta på när man ska välja barnvagn?

- Tack! Vi har tittat mycket på blocket, skriv in barnvagn och kolla under fliken företag. Där rear de flesta barnvagnsåterförsäljare ut sina sista vagnar av kollektionen när det inte är så många kvar. Man hittar många bra hemsidor därigenom. Annars har jag även fått tipset om www.kopbarnvagn.nu där man kan hitta barnvagnar till rabatterade priser. Tyvärr finns inte kombivagnar reade just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0