kreativ morgon

Skulle egentligen prova gå till jobb idag, men fick en yrselattack igårkväll som gjorde att jag tvekade lite.. Igårkväll kände jag mig mycket kreativ (troligtvis graviditeten) så jag tjatade på R om att vi skulle pyssla. Ångrade att vi inte handlade pyssel på panduro i lördes, men vi löste det ändå! Älskade att måla tidigare och mamma trollade fram en målarduk och akvarellfärger. Så nu har jag startat världens målarprojekt som ska hängas upp i bebisrummet (: Lägger ut den här när den är färdig (om den blev någorlunda), tar ganska lång tid.. Känns ganska töntigt men har märkt att man har lite annorlunda "cravings" nu.. Jag menar minigolf, jag? Måla, jag?

Gick upp vid nio och gjorde mig en god smoothie och har suttit sen dess o målat. Nu blev de mat o internetpaus och sen ska jag börja på det igen... Jag tror inte att jag är så långt ifrån att börja sticka kläder till bebisen ;)


Kommentarer
Postat av: Micki

Hej! Såg på Libero att du hade en blogg och att vi ska ha barn nästan samtidigt (BF med 5 dagars mellanrum, tror jag) :)

2009-09-21 @ 20:49:46
URL: http://micaelaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0