Julian 11 dagar

Lördag 17/4 kl: 12:03
Gårdagen var mysig. Jag och Julian fick hela dagen för oss själva när R lade golv på balkongen och sen umgicks med en kompis. Det blev till och med god mat! Vi tog en långpromenix (relativt) i det fina vädret och åt en glass. Julian sov som han alltid gör i sin barnvagn. Vid halvtiotiden var jag helt slut, Julian sov så jag bestämde mig för att vi skulle upp till sängen o mysa lite. Han fick en fot-handmassage och sånger men inte blev han trött av det! Läste då en godnattsaga, de tre små grisarna, vad brutal den historien är! fem minuter tog det att läsa, och lillpyret somnade!
Han vaknade två ggr inatt, varav en gång sov han fyra o en halvtimme utan mat! Vid halvåtta var han jättepigg, mamma var mindre pigg. mat, byte och ett helt kapitel ur Emilboken, men inget hjälpte. Till slut fick vi gå upp. Och då minsann kunde han somna!
dagen bjuder inte på så mycket, är trött som vanligt och älskar att bänka mig i soffan nuförtiden och bara mysa med Julian. R har inte samma låga krav, han sitter som på nålar. På något sätt ska det bli skönt när han börjar jobba så jag kan sova när lillen sover och skapa oss egna rutiner utifrån honom. Blir nog ingen promenad, inget roligt väder.. Vid fyratiden kommer H och K för att träffa Julian för första gången, det ska bli mysigt.
Just det, till min glädje rasar kilona fortfarande, nu börjar man komma ner i normala viktklasser: 56,9 = woho!


klart vill man sova när mamma asat sig upp ur sängen! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0