Julian 3 veckor!

Tisdag 27/4 kl: 14:45
Ska vi se om Julian kan sluta skrika så jag kan skriva lite här.. Har planerat detta inlägget! Så jag satte han i sängen bredvid mig på världens skönaste plats:




Men inte passade det! Så nu ligger han i mitt knä o filosoferar istället. Han är övertrött och är grinig för det, men ingenting kan få honom att tänka: ah, just det, sova borde jag nog göra! ;) sötnosen..

Idag skulle egentligen I ha kommit hit, men hon var förkyld och vi vill ju inte riskera något. Det blev istället en mysmorgon för mig o Julian, var riktigt trött för han var pigg inatt. Första natten som han varit vaken i en o en halvtimme. Det berodde på att han sov hela dagen igår. Så vi gick upp vid elva tiden, vaknade att han låg o fäktades bakom mig, men jag trodde det var R som killade mig på ryggen ;) God frukost, nakensprattel och sen satte jag igång att vika ihop tvätten från igår. Tog en massa foton med, har glömt bort att lägga ut bilder på kläder vi köpt och han fått, så jag fotade de senaste gåvorna/inköpen.

Från mamma (mormor) har vi fått:

Villervalla mössa o vantar till nästa vår


Hm, rosa bild? Tre st piketröjor till sommaren från HM


Villervallamössa till hösten och ett par shorts nu till sommaren som passar till pikétröjorna. Är inte shortsen söta? garvar åt dem hela tiden när jag ser dem ;)


Snickarbyxor från Laredoute som kan vikas upp till shorts o orange tröja från HM till det. Han kommer att vara så söt i sommar!

Från T och E

Muminpyjamas, strl 56, precis vad vi behövde!


Body och somriga tajts med låg gren från lindex strl 56

Det jag köpte igår:

Två bodys o två tajts från HM (har velat bojkotta ljusblått ju, men han passar så bra i det!)


Pyjamasen från Lindex som jag berättade om igår, cool va? ;)


Kortärmad body strl 62, perfekt söt till sommaren. från HM


Två sommarpyjamaser strl 62 från HM


Från farmor

Sportset från kax

Från K

manchesterbyxor, stickad tröja o piketröja till hösten från kappahl o lindex

Från J och C

Äntligen hårda paket! Allt-i-allo-set från Fischer-price (tror jag det heter)

Imorgon kommer S hit o ska träffa Julian för första gången, myspys. Och på torsdag kommer O! Full rulle med besök, men det ska bli så mysigt! Hoppas bara vädret är fint så det blir långa promenader!

En halvtimme tog detta inlägget att göra. Julian måste byta ställning varannan minut annars blir han arg. Har jonglerat med honom ;) Nu ska vi se om vi kan vila lite innan pappa R kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Teresia

Haha. Det låter precis som min tös! Men om vi ska se det riktigt positivt så lär vi oss att mångsyssla så att det ryker om det. ;)



Vad fina grejor!! Och stinky är för jävla härlig! Nästan bud på att köpa en själv. Ha!

2010-04-27 @ 15:48:14
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilken stadig blick min lille prins har!!!!!!!!!!! Och i dag har du visat att du kan underhålla mormor, mysigt.

2010-04-27 @ 21:21:07
Postat av: Morfar

Om man killar Julian i nacken så ryser han så hela kroppen skakar. Sen grymtar han förnöjt för han gillar det.

Stinky är med rätta då han dyngar ner som ett helt ko stall, går rätt igenom blöjan när han gödslar som värst :)

2010-04-27 @ 22:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0